31 oct. 2016

Tehnici de Negociere


Casa Studentilor Bucuresti continua si in acest an derularea proiectului de educatie non-formala Centrul de Consiliere pentru Tineri, realizat in 2016 cu sprijinul Ministerului Tineretului si Sportului.

Cel de-al patrulea workshop din cadrul acestui proiect a avut ca tema Tehnicile de Negociere.

Un subiect de mare interes pentru studenti, care se afla frecvent in fata unor alte persoane cu care trebuie sa ajunga la un acord win-win (angajatori, etc).

Participantii au aflat secretele unei negocieri reusite, tehnicile si pasii acestui proces, precum si informatii utile despre echilibrul de forte si pozitionarea intr-o relatie de negociere (cateodata de lunga durata).

Din impresiile participantilor

Carina U. 
O experienta placuta. Am invatat secretele artei convingerii. Urmand o cariera de politist, voi folosi aceste principii de cate ori va fi necesar.
Adi S.
Ni s-au prezentat in detaliu aspecte la care nu am fi avut acces la cursurile de la facultate. In viitor voi stii cum sa abordez persoanele de la care vreau sa obtin ceea ce ma intereseaza.
Dragos D.
A fost interesant, educativ. Comunicarea imi foloseste.
Horatiu V.
Am invatat sa vad punctul de vedere al celuilalt, in viitor ii voi intelege pe altii.
Andrei D.
Dinamic si interactiv. Am invatat ca exista si lose-lose.
Denis D
A fost foarte captivant si practic nu numai pentru viata de zi cu zi, dar si la locul de munca. Unele negocieri nu pot fi definitivate din cauza atitudinii persoanelor.
Ancuta M.
Am invatat sa pun mai mare accent pe interesul persoanei cu care negociez si nu doar pe interesul personal. Nu am mai participat pana in prezent la un astfel de eveniment. 
Marius B.
Voi lua legatura cu oamenii mai usor in cariera si viata personala.
Andreea N.
Workshop benefic pentru dezvoltarea personala. Trebuie sa vedem lucrurile si din perspectiva celorlalti. Mi-a folosit, deoarece in majoritatea relatiilor cu ceilalti ne aflam pe o pozitie in care ajungem sa negociem.
Roberta L.
Mi-a placut modul de a transmite informatiile. Am invatat cum ar trebui sa evolueze o negociere, care sunt pasii ce trebuiesc urmati si ca totul se face calculat.
Nicoleta C.
Modul de prezentare a fost foarte interesant.
Denisa C.
Aspectele prezentate ma ajuta pentru o mai buna relatie interumana.
Livia S.
Am petrecut un timp de calitate. In viitor voi avea mai multa rabdare in procesul comunicarii cu ceilalti, astfel incat sa pot negocia eficient.
Bogdan T.
Interesant. Ceva nou !
Cristina B.
Am acumulat multe informatii noi. Ma bucur ca am participat la acest workshop.
Razvan G.
Workshopul mi-a captat atentia pe toata durata sa si m-a invatat sa pun in aplicare lucrurile din viata de zi cu zi pe care le stiam, dar nu le dadeam importanta.
Cezar S.
Plin de informatii utile, care ma ajuta sa inteleg mintea oamenilor. Cum sa abordez o persoana pentru a iesi amandoi castigatori.
Sebastian R.
Palpitant. Am invatat principiile de baza ale  posibililor factori de influenta. Si sa tin cont de opiniile altora.
Daniela S.
Am invatat ca negocierea nu este un conflict.
Laurentiu B.
Pentru realizarea unei negocieri in favoarea ambelor parti e nevoie de intelegere reciproca. Cand initiem o actiune trebuie sa avem intotdeauna un plan de bataie. Sa fim mereu constienti de faptul ca trebuie sa ne adaptam variabilelor intr-o permanenta schimbare.
Marius D.
Foarte util pentru cariera mea.
Alberto B.
Cu siguranta ideile pe care le-am invatat astazi ma vor ajuta sa duc mai departe afacerea familiei.