31 oct. 2015

Be ready for the Big interview

O noua actiune de consiliere in cariera pentru studenti, in colaborare cu compania MICHELIN. Participantii au fost pregatiti in tehnicile de baza ale unui interviu, au aflat despre Brain Management – cum sa-ti utilizezi creierul cat mai eficient pentru atingerea obiectivelor, au descoperit perspective noi si recomandari din “spatele scenei”, de la angajatori.
Exercitiile si filmele prezentate au aratat studentilor cum sa se pregateasca cat mai bine pentru obtinerea unui job, prin analiza partilor bune si greselilor de evitat intr-un interviu.

Din opiniile participantilor :
Cristina I. 
Am invatat tehnicile de baza ale unui interviu. Consider ca workshopul de astazi a fost foarte util si interesant. Mai vreau !
Victor C.
Apreciez ca workshopul a fost foarte bun. Acum stiu cum sa am succes la un interviu de angajare.
Vlad Ionut P.
Workshopul de astazi a fost unul dintre cele mai bune la care am participat. Pentru viitor imi vor folosi sfaturile oamenilor experimentati. Voi fi bucuros sa mai particip la astfel de workshopuri organizate de dvs.
Ionut Marius R.
Am invatat cum sa ma pregatesc pentru obtinerea unui job si pentru atingerea obiectivelor. Trebuie sa-mi fac ordine in ganduri, idei si obiective pentru a face ceva ce imi place.
Lucian N. 
Foarte interesant, interactiv si ajutator. Am invatat ca trebuie sa-mi antrenez atentia si mi-am reamintit ca dezvoltarea personala ma va ajuta la dezvoltarea mea profesionala. Sugestie : workshopuri mai dese.
Oana I.
Am avut de invatat foarte multe lucruri.
Georgiana I.
Antrenant. Am invatat lucruri pe care nu le stiam.
Ionela P.
O experienta demna de repetat. Nu mi-a placut ca timpul a fost prea scurt !
Felicia G.
Foarte informativ. Mi-au placut exercitiile si filmele prezentate. Am aflat despre brain management si despre ce trebuie sa fac sa-mi controlez limbajul trupului la un interviu.
Andreea B.
Un workshop cu subiecte captivante si foarte utile. Am aflat despre modalitati de a intra in controlul propriului creier, prin urmare de a lua singura cele mai bune decizii pentru mine.
Eugen G.
In prima parte, am aflat cateva perspective din spatele scenei, pe care nu le cunosteam, legat de recrutare. In a doua parte, mi-am format o imagine mult mai clara asupra modului in care functioneaza creierul uman. Acum sunt mult mai motivat sa gasesc solutii ca pasiunea si cariera sa reprezinte aceeasi directie.
Marius P.
Un workshop benefic. Am invatat ce sa nu facem la un interviu si cum sa "pacalim" creierul pentru a atinge anumite obiective. Imi va fi de folos si la urmatorul interviu, si in viata personala.